Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.
Role sémiotiky vizuálního marketingu při budování značky
Tesařová, Veronika ; Fišerová, Michaela (vedoucí práce) ; Gvoždiak, Vít (oponent)
Diplomová práce se soustředí na zmapování sémiotiky marketingu a možnostem propojení těchto oborů. V rámci práce se budeme zabývat rozborem jednotlivých modů vizuálního marketingu a celkového dopadu na vnímání a budování značky propojením těchto prvků. V průběhu práce se budeme z větší části věnovat teorii multimodality Gunthera Kresse a v souvislosti s tím se zaměříme i na obsah Brand manuálu, který je klíčový při budování značky. Pozornost bude věnována sémiotické analýze loga, využití a rozložení obrazů a fotografií, barev a fontů a dalším složkám důležitým při vytváření strategie vizuálního marketingu. V empirické části budou představeny dvě si podobné značky, na kterých budou jednotlivé mody demonstrovány. Ačkoliv jsou si obě značky podobné, jedna z nich má jasně rozeznatelný brand, zatímco druhá značka se potýká s neúspěchem. Současně má druhá značka viditelně nedodržovaný Brand manuál. Pomocí analýzy a srovnání vizuálního obsahu obou značek budeme schopni detekovat chyby, které mohou být pro budování značky zásadní a mohou mít negativní dopad na vnímání potenciálních klientů s následkem zániku značky. Ve výsledku práce by se pak měla potvrdit důležitost využití sémiotických postupů v marketingové komunikaci.
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.